[eurolisp] Doe jij aan code reviews?

Ernst van Waning evw at infometrics.nl
Fri Aug 7 13:29:16 UTC 2009

Hallo Arthur,

Nog geen idee of ik kan komen, eigenlijk is het reisbudget al opgegaan aan ILC09.  Mocht ik kunnen komen, dan zal ik dat pas kort van tevoren weten.

Iets anders is dat de software waaraan ik de laatste tijd op en af gewerkt heb (automatisch functiepunten tellen), bruikbaar begint te worden.  Plannen concretiseren zich om die software in productie te nemen.  Omdat ik voor dat bedrijf de enige Lisper in de wijde omtrek ben, begint men zich ook (en terecht) af te vragen wat er zou gebeuren als ik onder de tram zou komen.

Vandaar de vraag of jij aan code reviews doet.  Op dit moment gaat mijn vraag niet verder dan dat en ik zet deze vraag ook bij anderen uit.  Eind september zijn er hopelijk meer details.

Graag antwoord, bellen is misschien leuker (0294-262 421, 0638 898 341)

Vriendelijke groet,

Ernst