[eurolisp] Functioneel Programmeren in Onderwijs: 7 januari (sorry, Dutch only)

Willem Broekema willem at pastelhorn.com
Mon Nov 29 20:26:32 UTC 2004

[This is a Dutch one-day conference on using functional programming in
university education. It's probably mostly about languages like Haskell
and Helium, not Lisp. The talks will be in Dutch. I'm not involved in
its organization, just promoting it a bit.]

--

Er worden op de "FP-dag" door informatica-docenten van vooral
universteiten wat praatjes gegeven over hoe functioneel programmeren

Hoewel niet over Lisp, maar vooral over Haskell en het Nijmeegse Helium,
vond ik het wel interessant de vorige keer, dus daarom ga ik er weer
heen. Het is in Groningen, 7 januari, tijd nog onbekend (uur of 10?),
plaats: Senaatszaal van Academiegebouw (centrum).

Dit keer georganiseerd door mensen van de Rijksuniversiteit Groningen.
Info over vorige keer, toen het in Enschede was en er nog een andere
BeNeLux-Lisper was: <http://wwwhome.cs.utwente.nl/~jankuper/fpdag2004.html>

Mijn verslagje van vorige keer: